2010/04/18

CWGメルマガから ( 仁 )

変化すること、変化し続けること、だけは変わりません。

僕たちが望んでいるからです。望み続けているからです。

変化のただ中で生き続けるあなたに、僕に、このメルマガを贈ります。


...that when you see the light at the end of the tunnel,
it is not beneficial to go out and build more tunnel.

It was John Quinton who observed that politicians do
that. Maybe you've caught yourself doing it, too. Just
when things look like they're getting better, you start
seeing more things that "aren't right," or "could go
wrong."

The Universe is essentially a friendly place. So friendly,
in fact, that it will give you exactly what you expect
it to.

Isn't that wonderful? Of course, it depends on what
you expect.


...トンネルの向こうに光を見るのはうれしいけれど、そのため
に新しいトンネルを掘らなくてもい
い。

政治家がそうしていると言ったのは、ジョン・クィントンだった。

あなたは、あなたがまた新しいトンネルを掘ることに気がついて
いるはず。

僕たちがひかりに向かって進んでいると感じるとき、
あなたも、今までよりも「正しくない」ことをたくさん見つける
か、「うまくいかなくする」ことを選んでいるかもしれない。

宇宙は親しみやすいところだよ。

宇宙はあなたが望んでいることをそのまま贈ってくれる。

すばらしいことだね。

けれど、ほんとうにすばらしいかどうかは、あなたが何を望むか
によるよ。





1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

あなたに神を愛しています。聖書を読んでください。